Onze klachtenprocedure.

Is er een klacht dan is dit de route :

Mondeling aangeven bij de leiding of bij iemand van het begeleidende team dat je graag iets wilt melden. Er zal dan een gesprek (laag drempelig ) plaatsvinden waar in wij jou klacht serieus met jou zullen bespreken en de oplossingen ook met jou gaan bespreken.

Binnen zes weken gaan we weer met je in gesprek om te bespreken of alles naar wens is opgelost, en hoe het eventueel nog anders kan of moet. Vind je bovenstaande lastig dan mag het ook per mail: info@stipehus.nl

Er zal dan een gesprek (laag drempelig ) plaatsvinden waar in wij jou klacht serieus met jou zullen bespreken en de oplossingen ook met jou gaan bespreken. Binnen zes weken gaan we weer met je in gesprek om te bespreken of alles naar wens is opgelost, en hoe het eventueel nog anders kan of moet.

Komen we er niet uit dan kunnen we een neutrale bemiddeling aan vragen via Mee Friesland

Is dit niet afdoende dan kan er melding gemaakt worden bij het klachten portaal zorg waar we ingeschreven zijn onder ID nummer 4571.

Nieuwsgierig?

Neem dan contact op via onderstaande button

Ben je op zoek naar een begeleid wonen dat gespecialiseerd is in ASS? Zie dan onze website: stipehus.nl